مقالات ما برای اطلاعات بیشتر شما:
طراحی لوگو با پرگرافیک
اگه به لوگو نیاز دارین، میتونین روی ما حساب کنین! 🙂
مقالات ما برای اطلاعات بیشتر شما:
اگه به لوگو نیاز دارین، میتونین روی ما حساب کنین! 🙂
برخی از نمونه کارهای طراحی لوگو پرگرافیک:
خدمات طراحی لوگو در اصفهان یکی از مواردی است که هر کسب و کار و برندی برای شروع با آن مواجه میشود.
درواقع برای اینکه بتوان تبلیغات چاپی و مجازی را برای یک برند انجام داد، قدم اول نیاز به هویت بصری یا همان لوگو داریم.
یک لوگو به زبان ساده یک نماد است که کسب و کار شما را برای مخاطبانتان نشان میدهد و شما را معرفی میکند.
درواقع اگر بگوییم یک لوگو خلاصهای از تمام کسب و کار شما را بازگو میکند، اغراق نکردهایم!
قیمت طراحی لوگو به عوامل مختلفی بستگی دارد. در واقع لوگو دارای سبک های مختلف است و در قدم اول یک متخصص طراح لوگو باید سبک مناسب برای لوگوی کسب و کار شما را شناسایی کند.
مهمترین سبک های لوگو میتوان به لوگو ترکیبی، لوگو نوشتاری یا لوگوتایپ و لوو تصویری یا آرم اشاره کرد.
معمولا طراحان لوگو، بر اساس انرژی و زمانی که طراحی یک لوگو از آنها میگیرد، اقدام به قیمت گذاری میکنند.
یکی از مواردی که ممکن است بعد از طراحی لوگو به آن نیاز پیدا کنید، چاپ لوگو است.
در واقع یک لوگوی خوب لوگویی است که با تغییر اندازه ماهیت آن بهم نخورد و بتوان آن را در ابعاد مختلف و برای کاربردهای مختلف چاپ کرد.
ابتدایی ترین امر چاپ لوگو که احتمال زیاد به آن برخورد خواهید کرد چاپ لوگو روی کارت ویزیت، بنر و به طور کل تبلیغات چاپی است.
بسیاری از افرادی نیز تمایل دارند لوگوی کسب و کار و برند خود را به صورت برش لیزری درآورند.
درصورتی که لوگوی شما استانداردهای لازم را نداشته باشد، به عنوان مثال برخی از قسمت های آن بسیار نازک باشد و در ابعاد کوچک ناخوانا شود، شما را با مشکل مواجه خواد کرد.
از دیگر مثال هایی که میتوان برای یک لوگوی بد و غیراستاندارد زد مشکلاتی است که در طراحی و چاپ مهر و برش لیزری ایجاد میشود.
درصورتی که لوگو دارای ضخامت و فواصل استاندارد و فکر نشدهای باشد، طبیعی است که در چاپ ایرادات خود را نشان میدهد و چه بسا شما را مجبور میکند به فکر هزینه تازه و لوگوی جدید بیافتید!
درصورتی که برای طراحی لوگوی کسب و کار خود دغدغه دارید، ما این نوید را به شما میدهیم که نگران نباشید.
با شناخت کافی و تجربه زیادی که طی سالهای زیاد در امر طراحی لوگو داریم، میتوانیم بهترین لوگو را برای کسب و کار وبرند شما طراحی کنیم.
لازم است در اینجا ذکر کنیم که تمامی لوگوهای طراحی شده توسط پرگرافیک دارای کلیه استاندارهای بین المللی هستند، به طوری که شما میتوانید با خیال راحت اقدام به ثبت لوگو کرده و بابت طراحی لوگو خیال خود را راحت کنید.
آشنایی اولیه با سبک های مختلف لوگو باعث میشود که انتخاب خوبی برای لوگوی خود داشته باشید.
با توجه به اسمی که برای برند خود انتخاب کردهاید و البته توضیحی از کسب و کارتان، طراح لوگو یکی از سبک های لوگو را برای شما انتخاب میکند.
انتخاب بین سبکهای مختلف و انوع مختلف لوگو را نمیتوان تماما یک مسئلهی سلیقهای درنظر گرفت و باید این مورد با مشورت شما و یک طراح با تجربه لوگو انتخاب شود.
در ادامه سبک های طراحی لوگو در اصفهان شرح داده شده است:
لوگوی نوشتاری یا همان لوگوتایپ یکی از پرطرفدارترین و پراستفادهترین سبک از بین سبک های لوگو است.
ابتدا لازم است این سبک را توضیح دهیم و در ادامه دلایل پرطرفدار بودن لوگوی نوشتاری را بررسی خواهیم کرد.
به بیان ساده، لوگو تایپ شیوهای از طراحی لوگو است که در آن اسم مورد نظر شما بدون هیچ علائم تصویری و نمادی طراحی میشود.
لوگوتایپ هم میتواند به صورت فارسی باشد و هم انگلیسی و البته برخی از افراد تمایل دارند هر دو زبان را برای لوگوی خود داشته باشند.
طبیعی است که در صورتی که بای لوگوی خود حالت دو زبان را انتخاب میکنید، هر دو لوگو باید در یک سبک و سیاق باشند.
یک مثال خوب و آشنایی که برای این مورد میتوان زد، لوگوی شرکت بیتا است که احتمالا شما بارها آن را در دستمال کاغذیها دیده اید.
البته لازم به ذکر است که در این لوگو یک نماد برگ استفاده شده است که بازتابی از معنای لطافت است. به همین دلیل این لوگو را باید جزو لوگوهای ترکیبی که در ادامه بررسی خواهیم کرد قرار دهیم، اما به دلیل اینکه مثال خوبی برای هماهنگی دو زبان در لوگو بود، در اینجا ذکر شد.
مزیتهای استفاده از سبک لوگو تایپ:
درصورتی که به این سبک از لوگو یعنی لوگوی نوشتاری یا لوگوتایپ علاقه دارید، این مقاله را از دست ندهید.
لوگو ترکیبی شیوهای از طراحی لوگو در اصفهان است که در آن علاوه بر اسم، یک نماد تصویری هم اضافه میشود.
درحقیقت زمانی که مخاطب یک لوگوی نوشتاری را میبیند هیچ برداشتی از کسب و کار و پیام پشت آن لوگو ندارد اما لوگوی ترکیبی یک نماد هوشمندانه و فکر شده دارد که مخاطب را تا حدودی و حتی به صورت کامل متوجهی ماجرای لوگو میکند.
برای این مورد لوگوی شرکت لبنیات دامداران را که همگی با آن آشنایی داریم مثال میزنیم.
در برخی موارد ممکن است که خود اسم به شکل یک نماد طراحی شود که این مورد را میتواتید در نمونه کارهای طراحی لوگو پرگرافیک مشاهده بفرمایید.
در طراحی لوگوی تصویری، به صورت کلی یک تصویر یا در عبارت بهتر یک نماد طراحی میشود.
این نماد میتواند کاملا انتزاعی باشد یا اینکه مفهوم مورد نظر شما را با صراحت بیشتری منعکس کند.
این مورد از گرانترین شیوههای طراحی لوگو است.
به عنوان مثال میتوانیم لوگوی دیجی کالا را بیاوریم.
اگه به لوگو نیاز دارین، میتونین روی ما حساب کنین! 🙂