طراحی لوگو با پرگرافیک
اگه به لوگو نیاز دارین، میتونین روی ما حساب کنین! 🙂
یکی از رقابتی ترین شغل ها، صنعت املاک است. احتمالا در هر شهر و هر منطقه و حتی محلهای کوچک چندین مشاور املاک و بنگاه وجود دارد. بنابراین هر بنگاه معاملاتی ملک باید با ویژگیهای خاص خود در این رقابت حرفی برای گفتن داشته باشد.
طیف مخاطبان هدف مشاور املاک معمولا افراد سرپرست خانوار یا به طور میانگین افراد بالای 25 سال هستند. به جرئت میتوان گفت گروه سنی کودک و نوجوان مخاطب اصلی این شغل و حرفه نیستند. بنابراین وقتی صحبت از طراحی لوگو برای مشاور املاک میشود، اغلب از اصطلاحات جدی، قابل اعتماد و شایسته استفاده می شود. این نیز منطقی است، زیرا صرف نظر از خرید و فروش، پای مبالغ هنگفت و اموال ارزشمند در میان است.
میتوان گفت مهم ترین ویژگی برای طراحی لوگو مشاور املاک القای حس اعتماد به مشتریان است. این حس میتواند در رنگ و ترکیب بندی و انتخاب یک اسم و شعار مناسب به درستی ایجاد شود.
مشاورین املاک معمولا بیشتر از اسم، روی یک نماد برای لوگو و یک شعار مناسب تمرکز میکنند. زیرا اکثر آن ها از نام فامیلی خود یا اسم محله یا یکی از آثار شهر خود استفاده میکنند.
شعاری که حس اعتماد به نفس بالا و تجربه و اعتماد را منعکس کند برای یک مشاور املاک مناسب است و میتواند همیشه همراه با لوگو در تبلیغات و برندینگ ظاهر شود.
بنابراین طراحی لوگو مشاور املاک باید حرفه ای، معتبر و در عین حال مستقل به نظر برسد و به مشتری این احساس را بدهد که شریک مناسبی را انتخاب کرده است.
انتخاب نماد مناسب برای طراحی لوگو مشاور املاک
دنیای لوگوهای املاک مملو از سقف های شیب دار و پنجره های مربعی است که در جایی در فضاهای انتزاعی قرار دارند یا از نظر فیزیکی به طور گیج کننده ای مرتبط هستند. آنها همه جا هستند، خسته کننده هستند و یک علامت تجاری تکراری میسازند.
اجازه دهید صادقانه بگوییم. بسیاری از طراحان لوگو برای طراحی لوگوی مشاور املاک در لحظه ای که الهام نمیگیرند و ایده خاصی ندارند به چنین مفهوم عمومی متوسل شده اند. اما این بهانه ای نیست که شما هم بنشینید و دقیقاً به همان روش این کار را انجام دهید.
مانند همه مشاغل، کسانی که وارد دنیای املاک و مستغلات می شوند باید به دنبال منحصر به فرد بودن، وضوح و به یاد ماندنی بودن در برند خود باشند. بنابراین چگونه از تصاویر استفاده بیش از حد و عمومی از خانه ها، آسمان خراش ها و پشت بام ها جلوگیری میکنید؟ ما به شما کمک میکنیم که در جهان تبلیغات، خاص، تک و منحصر به فرد ظاهر شوید.
شما لایق یک لوگوی اختصاصی و قابل ثبت هستید.
نمادهای پرطرفدار برای لوگو مشاور املاک
- خانه
- سقف
- کلید
- دودکش
- پنجره
بعضی از ایده هایی که ما برای طراحی لوگو مشاور املاک داریم:
1. استفاده از حرف اول یا حروف اول و ترکیب با یک نماد
نگاه کردن به حروف اول یک شرکت همیشه هوشمندانه است، زیرا شکل حروف می تواند تعداد زیادی ایده جالب به شما بدهد. البته، شما نباید به خود حروف اول بسنده کنید. از آنها به روش های جدید یا شگفت انگیز استفاده کنید! میتوان نماد یا مفهومی از ملک را در حروف برند زنده کرد.
2. استفاده از مکان محلی
اکثر شرکت های املاک و مستغلات اساساً همین کار را انجام می دهند. قابل انکار نیست. بنابراین اگر به دنبال یک هویت بصری منحصر به فرد هستید، به فرهنگ محلی، خطوط افق و معماری نمادین شرکت خود فکر کنید. این اغلب لوگوی متمایز املاک و هویت برند مورد نظر شما را ایجاد می کند.
شما میتوانید به یک اثر باستانی شناخته شده در شهر خود فکر کنید. اگر میخواهید محلی کار کنید شاید این ایده بد نباشد که لوگوی شما رنگ و بویی از محل کسب و کارتان داشته باشد.
این موضوع میتواند تخصصی بودن شما را نیز نشان دهد. شما با این موضوع به مشتریان خود نشان میدهید تمام ملک های این محل را مثل کف دست میشناسید. شما لازم نیست چیزی بگویید بلکه لوگوی شما این را فریاد میزند!
3. ایجاد یک کاراکتر جدید
آیا از یافتن راه های منحصر به فرد برای گنجاندن ساختمان ها در لوگوی املاک خود خسته شده اید؟ در عوض با نام کسب و کار خود بازی کنید. بسیاری از شرکت های املاک و مستغلات نام های قابل توجهی دارند. چرا در عوض با اینها سرگرم نمی شوید و آنها را به روش درست نشان نمی دهید؟
یکی از کاراکترهای پرطرفدار در لوگوهای مشاوراملاک آدمک است. آدمک موجود در لوگو میتواند حس صمیمیت و نزدیکی و درنهایت اعتماد بیشتر را برای شما به ارمغان بیاورد. اما شما میتوانید یک کاراکتر به ظاهر بی ربط داشته باشید. وقتی که برند شما مطرح تر شود، مشتری ها بین کاراکتر و شما ارتباط برقرار میکنند و این بسیار ماندگار و ارزشمند است.
راه های مبتکرانه زیادی برای طراحی یک لوگوی منحصر به فرد وجود دارد که از نمادهای عمومی خانه فاصله دارد. ویژگی هایی را که کسب و کار شما را منحصر به فرد می کند پیدا کنید. فقط یک طراح حرفه ای لوگو میتواند آن ویژگی ها را را به یک طراحی لوگوی عالی تبدیل کند و اعتماد مشتریان شما را جلب کند. یک لوگوی حرفه ای، قابل اعتماد و از نظر بصری جذاب دریچه ای به سوی ذهن مشتریان شماست. به علاوه، این پتانسیل را دارد که شما را به یکی از برجسته ترین بازیگران صنعت املاک و مستغلات تبدیل کند.
4. طرح کلاسیک خطی
اگر می خواهید جا افتاده تر و باتجربه تر به نظر برسید، یک نگاهی به نمونه های این مورد بیاندازید. زمانی که با هویت برند شما ترکیب شوند می توانند موثر باشند. ممکن است یک لوگوی قدیمی برای یک دلال وام مسکن خوب کار نکند، اما می تواند برای کسب و کاری که در خانه های تاریخی تخصص دارد عالی باشد.
انتخاب رنگ برای لوگو مشاور املاک
پرطرفدارترین رنگ های انتخاب شده برای لوگو مشاور املاک و بنگاه را در قالب تصویر زیر ببینید. به طور کل رنگ های طیف قهوه ای به جهت تداعی کردن خانه و املاک ، رنگ طلایی به جهت القای حس لوکس و مدرن و رنگ های سیاه و سفید برای القای حس یک برند محکم و قابل اعتماد استفاده میشوند.
درصورتیکه به مسائلی مانند روانشناسی رنگ علاقه دارید، میتوانید از این مقاله استفاده کنید.
نکاتی که در طراحی لوگو مشاور املاک مهم هستند:
1. سادگی
اگر به لوگوهای آژانس املاکی که توسط برخی از مارک های معروف استفاده می شود نگاه کنید، همه آنها بسیارساده هستند. دلیل این امر این است که استفاده از لوگوی ساده در انواع رسانه ها و اندازه ها آسان تر است. همچنین تشخیص آن آسان تر از لوگویی است که از اشکال، رنگ ها و فونت های مختلف استفاده می کند.
لوگوی ساده بهتر در ذهن ثبت میشود و ماندگاری بیشتری دارد.
2. حال و هوای مناسب
لوگوی شما همچنین باید حال و هوای مناسب دفتر کار شما را منتقل کند. اگر در فروش املاک و مستغلات مجلل تخصص دارید، لوگوی زیباتر و مجللتر را هدف بگیرید. اگر ترجیح می دهید خانه های شهری و مدرن بفروشید، یک لوگو با ویژگی مدرن برای کسب و کار املاک و مستغلات شما مناسب تر است.
3. خاطره انگیز بودن
یک لوگوی عالی املاک و مستغلات به یاد ماندنی است و باعث میشود مشتریان شما وقتی با آن روبرو میشوند، شما و برندتان را تشخیص دهند. شما باید بتوانید برند خود را از هر بنگاه املاک و تجارت دیگری در منطقه خود متمایز کنید. لوگو باید بتواند مثل یک خاطره خوب از خرید یا هر نوع معامله در ذهن مشتری شما ثبت شود.
4. تعادل
تمام عناصر در طراحی لوگوی شما باید متعادل باشند. مطمئن شوید که فاصله یکسانی را بین عناصر لوگو برای ایجاد یک لوگوی بصری دلپذیر و متعادل حفظ کنید.
سفارش طراحی لوگو مشاور املاک در پرگرافیک
اگر می خواهید یک لوگوی سفارشی ساخته شده باشد که پیام درست شرکت شما را به مشتریان آینده شما بدهد، میتوانید از خدمات ما استفاده کنید. در واقع، ما چندین لوگو با قیمت متفاوت برای شما میسازیم: فقط باید یکی را انتخاب کنید که مناسب شماست.
ما میخواهیم به شما کمک کنیم که چگونه در قدم اول یک برند قدرتمند داشته باشید که بتوانید برای تبلیغات روی آن حساب باز کنید.
طراحی لوگو با پرگرافیک
اگه به لوگو نیاز دارین، میتونین روی ما حساب کنین! 🙂