طراحی لوگو با پرگرافیک
اگه به لوگو نیاز دارین، میتونین روی ما حساب کنین! 🙂
طراحی لوگو برای وکیل
اولین قدم برای ایجاد برندینگ شخصی برای یک وکیل طراحی لوگو و کارت ویزیت شخصی است. لوگوی یک وکیل معمولا به شکل خوانا، فارسی و در سبک لوگوتایپ طراحی میشود. حالت رسمی در طراحی لوگو وکیل باید حفظ شود.
مهمترین چیز در طراحی لوگو وکیل و موسسه حقوقی، اثر تشخیص است. لوگوی شما باید به گونه ای طراحی شود که بیننده بالقوه بتواند در مدت زمان کوتاهی تصویر لوگو را جذب کند.لوگوی یک وکیل بهتر است بدون تزیینات، رنگ ها و شکوفایی های غیر ضروری باشد.
در بهترین حالت، طراحی لوگو باید در لحظه ای که به آن نگاه می کنید در ذهن بیننده تثبیت شود. این می تواند یک مزیت بزرگ برای شما باشد زیرا خدمات شما در ذهن بیننده باقی می ماند. آنها احتمالاً طراحی لوگوی شما را به خاطر خواهند آورد و بنابراین در صورت نیاز به مشاوره حقوقی با موسسه حقوقی شما تماس خواهند گرفت.
لوگوها در صنعت حقوقی اغلب فقط از یک نام تشکیل شده اند و بنابراین به اندازه سایر صنایع پیچیده نیستند. با این حال، این بدان معنا نیست که طراحی این لوگوها باید ساده باشد. دقیقاً به این دلیل که لوگوهای وکیل دارای اجزای بسیار کمتری هستند، کل نمایش بصری شرکت شما در ابتدا فقط روی چند مؤلفه سنگینی می کند. به عبارت دیگر، لوگوهای مینیمالیستی انتخاب رنگ مناسب لوگو را مهم تر می کنند.
از آنجا که لوگوهای این شرکت های حقوقی اغلب مینیمالیستی هستند، رنگ های انتخاب شده نیاز به ارتباط زیادی دارند. برای کمک به اننتخاب شما، ما آرم و لوگوهای وکلا و موسسه های حقوقی زیادی را بررسی کرده ایم و نتایج آن را در این مقاله به شما خواهیم گفت.
رنگ مناسب برای طراحی لوگوی وکیل
هنگام طراحی لوگو وکیل، مهم است که از رنگ های مختلف زیاد به طور همزمان استفاده نشود. این بیشتر باعث سردرگمی بیننده می شود. اما انتخاب یک رنگ غالب در ترکیب با یک رنگ خنثی مثل خاکستری، سیاه و سفید در بین وکلا پرطرفدار است.
چیزی که ما به خصوص جالب می یابیم این است که موسسه های وکالت و حقوقی بزرگ رنگ لوگو را بدون رنگ ثانویه خنثی ترجیح می دهند. نمایندگان کوچکتر در سیستم حقوقی کاملاً متفاوت هستند. آنها نسبت به ترکیب رنگ دو یا حتی بیشتر در طراحی لوگوی خود بسیار متمایل تر هستند. البته هر دو گروه در مورد انتخاب رنگ ها توافق دارند: آبی و قرمز رنگ های ایده آل برای آرم وکالت هستند.
همیشه به یاد داشته باشید که طراحی لوگوی شما نه تنها برای تبلیغات در مجلات یا وب، بلکه روی سربرگ ها و کپی های فکس شما نیز استفاده می شود. بنابراین باید اطمینان حاصل شود که طرح لوگوی وکیل و موسسه حقوقی بر روی کپی های سیاه و سفید نیز بدون مشکل قابل تشخیص باشد. علاوه بر این، طراحی لوگوی رنگارنگ بعداً باعث هزینه های تبلیغاتی قابل توجهی می شود، زیرا برای هر رنگ در چاپ باید جداگانه پرداخت شود.
انتخاب رنگ مناسب لوگو نیز باید در زمینه روانشناسی رنگ به دقت مورد توجه قرار گیرد، زیرا هر رنگی به طور ناخودآگاه تداعی ها و احساسات خاصی را در افراد برمی انگیزد
رنگ زرد:
زرد یک رنگ بسیار زنده است و با خورشید، خوش بینی، ثروت و گرما همراه است. علاوه بر این، زرد یک رنگ سیگنال است که برای علائم هشدار دهنده (مانند خطر زیستی یا رادیواکتیویته) استفاده می شود. از آنجایی که رنگ آن شبیه به طلا به نظر می رسد، اغلب با تجمل همراه است. رنگ طلایی متمایل به قهوه ای یا بژ برای طراحی لوگو وکیل میتواند انتخاب مناسبی باشد.
رنگ قرمز:
رنگ قرمز اغلب نمادی از اشتیاق و عشق است، اما همچنین مخفف پرخاشگری و آتش است. قرمز مهم ترین رنگ سیگنال برای علائم هشدار دهنده و چراغ های راهنمایی است. استفاده از رنگ قرمز به عنوان یک رنگ سیگنال قوی تصادفی نیست، زیرا آزمایشات آزمایشگاهی نشان داده است که افراد به شدت به این رنگ واکنش نشان می دهند.
قرمز رنگی است که بیشترین توجه را به خود جلب می کند. استفاده از این رنگ به صورت محتاطانه میتواند برای طراحی لوگو وکیل امتحان شود. مشکی و قرمز، همانطور که در یک لحظه خواهید دید، از محبوب ترین رنگ ها برای لوگوهای قانونی هستند.
سبز:
در تئوری چینی پنج عنصر، رنگ سبز به معنای زندگی و بهار است. به عنوان رنگ سیگنال، سبز عمدتاً برای نماد وضعیت مناسب استفاده می شود. علاوه بر این، پیوندهایی با اصطلاحات امید، سرزندگی، طبیعت، رشد، حفاظت از محیط زیست و هماهنگی وجود دارد. انتخاب رنگ سبز برای طراحی لوگو وکیل در صورت ترکیب و تعدیل با رنگ دیگری مانند مشکی میتواند امتحان شود.
نارنجی:
رنگ نارنجی نشان دهنده سرزندگی، قدرت، گرمی، جوانی، تغییر و صمیمیت است. در کنار قرمز، نارنجی رنگی است که نشان داده شده است که قوی ترین واکنش ها را در انسان برمی انگیزد. رنگ نارنجی می تواند به اتاق های سرد گرما بدهد، اما همچنین می تواند به سرعت بلند به نظر برسد.
بنابراین، رنگ در اتاق ها باید به خوبی مورد استفاده قرار گیرد. نارنجی اغلب به عنوان رنگ سیگنال در ترافیک جاده ها استفاده می شود، به عنوان مثال برای جلیقه های هشدار دهنده. این رنگ درصورتی که به طیف تیره تر و قهوه ای نزدیک شود میتواند انتخاب مناسبی برای طراحی لوگو وکیل باشد.
آبی:
آبی رنگ آسمان، آب ، خنکی، دانش و آرامش است. آبی رنگ مورد علاقه آلمانی ها به حساب می آید و به همین دلیل اغلب در متون تبلیغاتی استفاده می شود. آبی یک رنگ سرد در نظر گرفته می شود و می تواند جدیت را منتقل کند. با این حال، این خطر وجود دارد که اتاق هایی که به رنگ آبی رنگ آمیزی شده اند ، سرد و ناخوشایند به نظر برسند.
آبی به عنوان یک رنگ سیگنال در ترافیک جاده ای به معنای ایمنی است. در تبلیغ نویسی از این رنگ به سبب ایجاد حس اعتماد، استفاده بسیاری میشود. بنابراین در طراحی لوگو وکیل رنگ آبی تیره و آبی روشن انتخاب مناسبی است.
مشکی:
رنگ سیاه با مفاهیم جدیت، ظرافت، عزاداری، عزت، قدرت و مرگ همراه است. رنگ مشکی نشان دهنده جدیت است و در مناسبت های جشن مانند عروسی و همچنین در مراسم تدفین پوشیده می شود. اتاق هایی که به رنگ سیاه نگهداری می شوند برای بیننده باریک تر به نظر می رسند.
در بسته بندی بیشتر از رنگ برای محصولات مرغوب و گران قیمت استفاده می شود. لباسهای مشکی خالص میتوانند ظریف، اما محافظهکارانه به نظر برسند. رنگ مشکی در طراحی لوگو سبب القای حس اعتماد میشود. همچنین این رنگ احساس رسمی بودن برند را به بیننده منتقل میکند. رنگ مشکی در طراحی لوگو وکیل یک انتخاب بسیار محبوب است.
سفید:
رنگ سفید نشان دهنده پاکی، بی گناهی، پاکی، دارو، بهداشت و خوبی است. به همین دلیل است که رنگ سفید به عنوان لباس کار در اکثر حرفه های پزشکی نیز استفاده می شود . فضاهایی که به رنگ سفید تزئین شده اند، اتاق را بزرگتر نشان می دهند.
لوگوهایی که از ترکیب سفید و آبی تشکیل شده اند، احساس خلوص و جدیت را به بیننده القا می کنند. اگر در طراحی لوگو رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی و بدنه انتخاب شود ممکن است در زمینه های مختلف مشکل ساز شود. اگر اصرار دارید که در طراحی لوگو رنگ سفید را به عنوان رنگ اصلی استفاده کنید توصیه میشود که برای ایجاد خوانایی در زمینه های مختلف، یک حاشیه تیره مانند مشکی در لوگو به کار ببرید.
رنگ سفید برای طراحی لوگو وکیل در صورت ترکیب هوشمندانه با یک رنگ دیگر میتواند انتخاب مناسبی باشد.
رنگ قهوه ای:
رنگ قهوه ای ارتباط با زمین را نشان می دهد و تداعی هایی مانند زمینی بودن، آشنایی، پاییز و بی نیازی را تداعی می کند. اما با فروتنی و فقر نیز همراه است. در انواع صنف ها و مشاغل مختلف رنگ قهوه ای محبوب است. در طراحی لوگو وکیل رنگ قهوه ای محبوبیت بیشتری نیز دارد.
نکات طراحی لوگو وکالت
- وضعیت حقوقی در حال حاضر هنوز برای به اصطلاح شعارها نامشخص است. شعار باید خلاصه ای کوتاه و مختصر از پیشنهاد خدمات را نشان دهد (به عنوان مثال ما مشکل حقوقی شما را حل می کنیم ).
- ترکیب یک لوگو در ارتباط با یک فونت، ارزش تشخیص را افزایش می دهد.
- شناسایی لوگو نیز در صورت کاهش اندازه آن باید تضمین شود.
- تا حد امکان از رنگ های کمتری استفاده کنید (یک یا دو رنگ کافی است) و مطمئن شوید که سیاه و سفید (کپی های فکس!) نیز ارزش تشخیص خوبی دارند.
- طراحی لوگوی رقبای خود را مشاهده کنید و به وضوح از آنها متمایز شوید. به این ترتیب، هر بار که تبلیغی را اجرا می کنید، لوگوی شما در مقابل رقبای شما دیده می شود.
- در صورت امکان به دنبال راهی برای نمادسازی نام دفتر خود در لوگو باشید. با این حال، طراحی لوگو باید همیشه انتزاعی باشد، در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی برای کانون وکلا ایجاد شود.
- طراحی لوگو وکیل نباید به وضوح تبلیغاتی یا گمراه کننده باشد.
طراحی لوگو وکیل در پرگرافیک
به عنوان یک وکیل ، شما به درجه بالایی از جدیت و حرفه ای بودن در همه زمینه ها نیاز دارید. با یک لوگوی حرفه ای ایجاد شده، به شرکت حقوقی خود چیزهای بیشتری می دهید و حداکثر تشخیص را تضمین می کنید. بنابراین طراحان ما تعداد زیادی طراحی اولیه جداگانه برای شما ایجاد می کنند، که سپس می توانید به راحتی بهترین پیشنهاد را از بین آنها انتخاب کنید.
بسیار عالی