برای سفارش آنلاین و سریع:

شماره 09914722820 را ذخیره کرده و در ایتا یا روبیکا پیام دهید.

زمانی که حرف از طراحی و چاپ کارت ویزیت روانشناسی می‌شود، سه رنگ سفید، آبی و سبز بیشتر خودنمایی می‌کنند.

این سه رنگ نماد اعتماد، اطمینان و آرامش هستند.

به همین دلیل است که اکثر لوگوهای روانشاسی نیز با این سه رنگ طراحی می‌شوند.

غیر از این سه رنگ، بسته به نوع فعالیت خود انتخاب‌های دیگری هم برای شما وجود دارد.

به دلیل اینکه روانشناسی تخصصی است که شاخه‌های مختلفی مثل کودک، بالینی و… دارد بنابراین می‌توان رنگی متناسب با حوزه تخصص آن انتخاب کرد.

هرچند برای روانشناسان عمومی همان رنگ‌های پایه‌ای و اصلی بهتر است استفاده شود.

به عنوان مثال درصورتیکه شما در حوزه روانشناسی اعتیاد فعالیت دارید میتوانید از ترکیب رنگ طوسی و سبز استفاده کنید.

یا مثلا اگر در حوزه روانشناسی کودک فعالیت دارید، میتوانید رنگ زرد یا نارنجی را به عنوان رنگ دوم انتخاب کنید.

البته فراموش نکنید که این‌ها صرفا مثال است و انتخاب‌های متنوع دیگری نیز وجود دارد که ما می‌توانیم بسته به اسم و لوگو و موارد دیگری که مختص شماست، به شما پیشنهاد دهیم.

به نظر بنده کارت ویزیت مستطیلی 🙂

کارت ویزیت مستطیلی، جلوه رسمی‌تری نسبت به کارت ویزیت برش‌های دیگر دارد و به دلیل اینکه کار روانشناس را می‌توانیم جزو کارهای رسمی دسته بندی کنیم، به‌نظر می‌آید کارت مستطیلی اولویت بیشتری داشته باشد.

هرچند هیچ قانون خاصی وجود ندارد و درصورتیکه شما به برش‌های دگیر کارت ویزیت مثل برش مربع یا دایره علاقه دارید، میتوانیم برای شما اجرا کنیم.

در کارت ویزیت یک رو، یک طرف آن سفید میماند و چاپ نمیخورد. به همین دلیل هزینه کمتری دارد.

البته تفاوت هزینه کارت ویزیت یک رو با دورو آن چنان زیاد نیست. یعنی صرفا اگر بخاطر کاهش هزینه می‌خواهید کارت یک رو چاپ کنید، بهتر است اول لیست قیمت کارت‌ها را از ما دریافت کرده و مقایسه کنید.

شما می‌توانید از فضای دو روی کارت استفاده زیادی بکنید.

مثلا اگر لوگو دارید یا حتی اسم خودتان یا اسم کلینیک را یک طرف کارت و راه‌های ارتباطی را در سمت دیگر بگذارید. این روشی است که اکثر طراحان برای طراحی کارت ویزیت‌ های دورو اتخاذ می‌کنند.

در نظر داشته باشید به دلیل اینکه برای چاپ کارت ویزیت روانشناسی، با نوبت دهی طرف هستیم، می‌توان یک سمت کارت را یک جدول برای یادداشت کردن نوبت‌های مراجعه کننده لحاظ کنیم.

در این حالت باید جنس کارت را جوری انتخاب کنید که بتوان به راحتی با خودکار روی آن یادداشت کرد.

خب راستش این مورد به پارامترهای متعددی بستگی دارد!

بستگی به این دارد شما چه جنسی از کارت ویزیت را انتخاب کنید. برخی از جنس‌ها مثل کارت ویزیت سلفون جنس ضعیف‌تری دارند و ارزان تر هستند. برخی از کارت‌ها مثل استخوانی یا پی وی سی قوی‌تر هستند و طبیعتا گران‌تر.

خبر خوب اینکه برای کلینیک روانشناسی توصیه به چاپ لاکچری و گران قیمت نمی‌کنیم.

به دلیل اینکه فعالیت این صنف به شیوه‌ای است که اولا مراجعه کننده‌های زیادی دارند و طبیعتا باید تیراژ بالایی در چاپ کارت ویزیت درنظر بگیرند یا دفعات بیشتری اقدام به چاپ کارت نمایند.

بنابراین کارت‌ها باید به شیوه‌ای باشد که عموم مردم بتوانند از آن استفاده کنند، ساده و خوانا.

چه‌جوری بگوییم خیلی جنس مطرح نیست!! 🙂

دومین پارامتری که برای نعیین قیمت چاپ کارت ویزیت روانشناسی تاثیرگذار است، تعداد یا همان تیراژی است که برای چاپ درنظر گرفته‌اید.

ما برای چاپ کارت ویزیت حداقل تعداد 500 عدد را درنظر گرفته‌ایم. توصیه می‌کنیم در صورتی‌که روی طرح خودتان مطمئن هستید در هربار چاپ حداقل 1000 عدد کارت ویزیت چاپ کنید.

(این‌جوری به صرفه تره!!)

بهترین ایده ها برای کارت ویزیت روانشناسی:

  • از تصویرسازی روانشناسی استفاده کنید

نمونه طراحی کارت ویزیت روانشناسی

طرح کارت ویزیت روانشناسی

این تصویرسازی‌های مفهومی میتواند چندین خط پیام متنی را در دل خود جا دهد. در عین حال مخاطب را به فکر وا میدارند که از تصویر برداشتی داشته باشند.

کارت‌هایی که تصویرسازی دارند این معنا را می‌رسانند که شما برای انتقال یک مفهوم خاص فکر کرده اید و وقت گذاشته‌اید.

شما می‌توانید از یک تصویرساز یا طراح بخواهید که یک طرح را مطابق با مفهوم مورد نظر خودتان طراحی کند.

تصویرسازی منحصر به فرد برای شما مثل یک شعار عمل می‌کند.

  • طراحی ساده برای کارت ویزیت روانشناسی

طرح ساده برای کارت ویزیت روانشناسی

حتما شما هم شنیده اید که میگویند: زیبایی در سادگی است.

طراحی ساده کارت ویزیت روانشناسی ابهت شما را نشان می‌دهد. یعنی اینکه شما به هیچ المان دیگری نیاز ندارید، فقط راه‌های تماس و عنوان و لوگو را میگذارید و مطمئن هستید این تمام چیزی است که مراجعه کننده شما به آن نیاز دارد.

برای کارت ویزیت روانشناسی، زمینه سفید به صورت تنها یا با یک رنگ دوم و نوشتار خوانا ایده کاملا مناسبی است.

  • از رنگ‌های آرامشبخش استفاده کنید

کارت ویزیت لاکچری روانشناسی
کارت ویزیت لاکچری روانشناسی

استفاده از این رنگ‌ها و طرح‌های آرامش بخش با روانشناسی همخوانی دارد و توصیه می‌شود.

این رنگ‌ها و بکگراندهای زیبا حس خوبی را به مخاطب منتقل می‌کند و شما می‌توانید بدون هیچ محدودیت خاصی از رنگی که دوست دارید استفاده کنید.

طراحی جدید کارت ویزیت روانشناسی

طرح خاص کارت ویزیت روانشناسی

درصورتیکه این سبک از کارت ویزیت روانشناسی با رنگ‌های خاص را می‌پسندید، حتما درمورد انتخاب جنس با ما مشورت کنید. به این دلیل که برخی از این رنگ‌ها برای برخی از جنس‌ها بهتر است.

  • کارت ویزیت طلایی روانشناسی

کارت ویزیت طلایی روانشناسی

کارت ویزیت مشکی و طلایی روانشناسی

طلایی هم به صورت چاپ مثل سایز رنگ‌ها و هم به صورت طلاکوب قابل اجرا است. طلایی لوکس بودن و برتر بودن کار شما را نشان می‌دهد.

درصورتی که به کارت ویزیت‌های لوکس علاقه دارید، می‌توانید رنگ طلایی را با رنگ‌های دیگر مثل سفید، مشکی، سرمه‌ای و سبز ترکیب کنید.

2 thoughts on “طراحی و چاپ کارت ویزیت روانشناسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *