در چند سال گذشته سایت خرید آنلاین بر تمامی مشکلاتی که خریدار با آن مواجه بوده است غلبه کرده است.

در میان عوامل مختلف، طراحی لوگوی برند باعث بهبود اعتماد و تصمیم گیری می شود. وب سایت به منظور افزایش اعتماد خریدار طراحی شده است و لوگوی برند نقش مهمی در تثبیت هویت برند دارد.

برای رسیدن به اصل موضوع، لوگوی برند باید این قدرت را داشته باشد که جوهره یک تصویر برند با کیفیت و حرفه ای را تعیین کند. هدف از لوگوی برند در یک وب سایت افزایش اعتماد است. زیرا مشتریان نمی توانند به تنهایی درباره یک کالا قضاوت کنند، برخلاف خریدهای معمولی.

بنابراین، هنگام طراحی لوگوی برند برای یک سایت تجارت الکترونیک، خرده فروشان عوامل زیر را برای ایجاد اعتماد مشتری در نظر می گیرند.

سادگی در طراحی لوگوی وبسایت

سادگی کلید به دست آوردن قلب مردم در یک نگاه است. این را می توان به راحتی از طریق سایت های معروف مراکز خرید آنلاین مانند eBay، Auction و 11th Street تایید کرد.

می بینید که این یک ویژگی مشترک است که به طور مداوم در همه لوگوهای برند اعمال می شود. یک طراح ممکن است یک لوگوی برند را بر اساس نام شرکت طراحی کرده باشد، اما قابل خواندن و همچنین قابل شناسایی است.

لوگوی برند شما همیشه بر اساس متنی است که به بازدیدکنندگان شما کمک می کند بدون توجه به جایی که هستند شما را بشناسند. بنابراین، لوگوی برند خود را با لمس منحصر به فرد بودن و سادگی طراحی می کنید که به یاد ماندنی است و به راحتی می توان آن را به خاطر بسپارد تا بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت شما بیاورد.

اگر یک طراح حرفه ای را برای طراحی یک برند با کیفیت بالا استخدام کرده اید، ابتدا باید به مجموعه طراحی لوگو نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که ملزومات یک لوگو ضروری یا مناسب برای فروشگاه آنلاین شما درک شده است.

طراحی انتزاعی یا بیش از حد می تواند اعتبار لوگوی برند شما را مختل کند. اگر بازدیدکنندگان نام وب سایت شما را متوجه نشوند، اعتماد شما بیشتر کاهش می یابد. بنابراین، عاقلانه است که نمونه کارهای طراح لوگو را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که آیا یک طراح برای کار طراحی لوگوی شما مناسب است یا خیر.

همجنین بخوانید: لوگوی فارسی مناسب برای کسب و کارهای ایرانی

 

انعطاف پذیری لوگو

لوگوی ریسپانسیو
لوگوی ریسپانسیو

مطابق با روند، با توجه به دسترسی به وب سایت از طریق دستگاه های تلفن همراه از دیدگاه مشتری، در صورت مشاهده برخی مشکلات در لوگوی برند، باید فوراً آن را بهبود بخشید. امروزه مردم بیشتر از طریق رایانه های شخصی یا لپ تاپ خود از طریق دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها به اینترنت دسترسی دارند.

در نتیجه، اکثر مردم ترجیح می دهند از طریق دستگاه های تلفن همراه خود به سایت های تجارت الکترونیک دسترسی داشته باشند. بنابراین، مقیاس‌پذیری لوگوی برند مبتنی بر طراحی گرافیکی بسیار مهم است و حتی در موبایل نیز باید به راحتی قابل خواندن باشد. نباید خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد و باید طوری طراحی شود که بدون اعوجاج روی صفحه نمایش دستگاه تلفن همراه قابل مشاهده باشد.

 

اضافه کردن یک شعار به لوگو

همچنین اضافه کردن یک شعار به همراه لوگوی برندتان مفید است. این همچنین یک تکنیک عالی برای برجسته کردن شرکت شما در لحظه بازدید بازدیدکنندگان از وب سایت شما است. یک شعار شخصی که قلب مشتریان را تسخیر کند، به لوگوی برند شما طعم می بخشد. برای قدیمی ترین یا بزرگترین فروشگاه آنلاین، کیفیت های ویژه را تبلیغ کنید و مشتریان بیشتری را جذب کنید.

برای لوگوهایی با متن و گرافیک یکپارچه، باید به صورت افقی کشیده شوند. با آزاد کردن فضای بیشتر از طراحی وب سایت شما به شما این امکان را می دهد که محصولات خود را تبلیغ کنید و به خرید یا مرور وب سایت شما برای بازدیدکنندگان خود کمک کند.

 

لوگوی وبسایت های معروف

انتخاب یک لوگوی برند خوب مهم است. شما باید تصویری را که در خدمت هدف و اهداف سایت تجارت الکترونیک خرده فروش شما است، درک کنید. باید آن را تمیز و شفاف نگه داشت تا بتواند بدون هیچ پیچیدگی در ذهن مشتری نفوذ کند سپس نگاهی کوتاه بیاندازیم به اینکه چگونه لوگوهای معروف برندهای معروف عناصر هویت برند را ارضا می کنند و با مثال هایی به یک برند عالی تبدیل می شوند.

لوگوی سیب شکل اپل نهایت “سادگی” را دنبال می کند و قدرت برند قدرتمندی را نشان می دهد که شرکت و محصولاتش را به خودی خود در بر می گیرد. لوگوی مک دونالد، یک برند نماینده فست فود، به عنوان لوگویی که به راحتی قابل یادآوری است، شناخته شده است و ارزش آن با افزودن سادگی بسیار ارزیابی می شود. علاوه بر این، لوگوی برگر کینگ به گونه ای طراحی شده است که هویت برند خود را بدون توجه به اندازه یا اندازه با قابلیت ها حفظ کند.

 

جمع بندی طراحی لوگوی خوب برای وبسایت

به این ترتیب، بهینه سازی لوگوی برند ضروری است و خرده فروشان کوچک اگر می خواهند به عنوان یکی از مراکز خرید موفق باقی بمانند، باید به اندازه کافی اهمیت دهند. لوگوی برند، بدون در نظر گرفتن صنعت و اندازه می تواند ساخته شود، می تواند خود را به عنوان یک برند شناخته شده توسط اعتماد مصرف کنندگان بدون نیاز به آن تثبیت کند و منجر به حداکثر فروش و تثبیت موقعیت خود در بازار رقابتی شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *