1) تراکت گلاسه چهار رنگ
(سایز را اننتخاب کنید)
2) تراکت تحریر چهار رنگ
(سایز را اننتخاب کنید)
3) تراکت تک رنگ آبی
(سایز را اننتخاب کنید)
4) تراکت تک رنگ مشکی
(سایز را اننتخاب کنید) (چاپ روی کاغذهای رنگی و سفید)
(سایز را اننتخاب کنید)
(سایز را اننتخاب کنید)
(سایز را اننتخاب کنید)
(سایز را اننتخاب کنید) (چاپ روی کاغذهای رنگی و سفید)
هزاران تراکت زیبا و چشم نواز وجود دارند که فروش نکردهاند. این به این دلیل است که تبلیغات به منظور فروش است نه ارائه یک اثر هنری.
آیا شما میخواهید که مشتری تراکت شما را قاب بگیرد یا فروش شما بالا برود؟ بنابراین طراحی غلط تراکت توسط افرادی که تخصصی در تبلیغات ندارند، میتواند موجب ناامیدی شما از تبلیغات شود و فروش شما را کاهش دهد.
راه حل این است که وظیفه طراحی و چاپ تراکت در اصفهان را به افراد متخصص و با تجربه بسپارید.
ما در پرگرافیک به شما کمک میکنیم تا تجربهای خوب از طراحی و چاپ تراکت در اصفهان داشته باشید.
اکثر تراکتها جنس یکسانی دارند، فضای یکسانی را اشغال میکنند . حاوی متن و تصویر هستند. اما همه آنها یک نتیجه را به همراه ندارند.
یکی از کلیدهای موفقیت در افزایش بازخورد از چاپ تراکت در اصفهان، طراحی اصولی و خوب است. تا اینجا 50 درصد راه طی شده است. کلید دوم پخش تراکت دقیق در زمان و مکان مناسب است.
یک تراکت از چهار قسمت اصلی عنوان، تصویر، متن، نشانی و قسمتهای دیگر مثل تخفیف تشکیل میشود.
خوانندگان اول به تصویر نگاه میکنند، بعد تیتر و بعد متن. پس این عناصر را میتوان به ترتیب قرار داد و طبق عادت مغز و چشم عمل کرد.
به طور میانگین تیترهای زیر تصویر، 10 درصد بیشتر از تیترهای بالای تصویر خوانده میشوند.
به طور متوسط مردم عنوانها را 5 برابر بیشتر از متن آگهی تراکت مطالعه میکنند.
چه عنوانهایی خوب هستند؟
اینکه متن تراکت شما را بخوانند به دو چیز بستگی دارد.
اول اینکه چند نفر به نوع کالا یا خدمت شما علاقه مند هستند. مثلا در مورد آگهیهای موارد غذایی خانمها متن آگهی را بیشتر از آقایان میخوانند.
و مورد دوم اینکه چند نفر به واسطه عنوان و تصاویر جذب شدهاند و به مرحله متن تراکت رسیدهاند. به طور میانگین خوانندگان متن 5 درصد هستند. این رقم ممکن است کم بهنظر بیاید اما درصورت بازدهی برای شما سودآور خواهد بود.
نکاتی که به شما کمک میکند تا متن بهتری بنویسید:
میتوان با جرئت گفت اکثر خوانندگان تراکت بعد از عنوان دنبال تخفیفات شما میگردند. بنابراین اگر طرح تخفیفی دارید آن را در معرض دید قرار دهید.
شعار جمله یا عبارتی است که در آگهی در زیر نام شرکت ظاهر میشود. شعار باید پیام اصلی تراکت را در یک جمله جمع بندی کند.
در طراحی و چاپ تراکت در اصفهان، زمانی از شعار استفاده کنید که خاصیت منحصر به فرد محصول را بتوان در یک جمله جذاب جمع بندی کرد. در غیر اینصورت از شعار خودداری کنید.
اگر متن شما طولانی نیست میتوانید از چاپ تراکت دورو صرف نظر کنید. چرا که هزینه چاپ تراکت دورو بین 30 تا 50 درصد از هزینه چاپ تراکت یک رو بیشتر است.
شما میتوانید برای چاپ تراکت در اصفهان، این هزینه را صرف چاپ تعداد بیشتری تراکت کرده و ابعاد تبلیغات خود را وسیعتر کنید.
اگر یک آگهی موفقیت آمیز بوده باید تکرار شود. شما برای یک گروه ثابت تبلیغ نمیکنید بلکه همواره افراد جدیدی قدم به بازار میگدارند و صدای خود را باید به گوش آنها هم برسانید.
اما آیا باید به چاپ تراکت در اصفهان تا ابد ادامه دهیم؟ خیر، تا آنجایی ادامه دهید که آگهی خاصیت خود را از دست نداده باشد و کار کند.
چون ما نباید از کسی انتظار داشته باشیم که سرمایههای خود را بر روی حس و درک شخصی ما شرط بندی کند.