روش ارسال بار پرگرافیک

برای سفارش آنلاین و سریع:

شماره 09914722820 را ذخیره کرده و در ایتا یا روبیکا پیام دهید.

برای محاسبه هزینه چاپ تراکت در اصفهان، انتخاب کنید:

نمونه تراکت املاک گلاسه
نمونه تراکت لیزر گلاسه
نمونه تراکت حسابداری تحریر
نمونه تراکت گلاسه مدرسه فوتبال
نمونه تراکت آبی

4) تراکت تک رنگ مشکی

(سایز را اننتخاب کنید)  (چاپ روی کاغذهای رنگی و سفید)

نمونه تراکت سیاه و سفید
نمونه تراکت سیاه و سفید
چاپ تراکت ارزان

اطلاعات بیشتر…

طراحی و چاپ تراکت

هزاران تراکت زیبا و چشم نواز وجود دارند که فروش نکرده‌اند. این به این دلیل است که تبلیغات به منظور فروش است نه ارائه یک اثر هنری.

آیا شما می‌خواهید که مشتری تراکت شما را قاب بگیرد یا فروش شما بالا برود؟ بنابراین طراحی غلط تراکت توسط افرادی که تخصصی در تبلیغات ندارند، می‌تواند موجب ناامیدی شما از تبلیغات شود و فروش شما را کاهش دهد.

راه حل این است که وظیفه طراحی و چاپ تراکت در اصفهان را به افراد متخصص و با تجربه بسپارید.

ما در پرگرافیک به شما کمک می‌کنیم تا تجربه‌ای خوب از طراحی و چاپ تراکت در اصفهان داشته باشید.

اکثر تراکت‌ها جنس یکسانی دارند، فضای یکسانی را اشغال می‌کنند . حاوی متن و تصویر هستند. اما همه آن‌ها یک نتیجه را به همراه ندارند.

یکی از کلیدهای موفقیت در افزایش بازخورد از چاپ تراکت در اصفهان، طراحی اصولی و خوب است. تا اینجا 50 درصد راه طی شده است. کلید دوم پخش تراکت دقیق در زمان و مکان مناسب است.

یک تراکت از چهار قسمت اصلی عنوان، تصویر، متن، نشانی و قسمت‌های دیگر مثل تخفیف تشکیل می‌شود.

خوانندگان اول به تصویر نگاه می‌کنند، بعد تیتر و بعد متن. پس این عناصر را می‌توان به ترتیب قرار داد و طبق عادت مغز و چشم عمل کرد.

به طور میانگین تیترهای زیر تصویر، 10 درصد بیشتر از تیترهای بالای تصویر خوانده می‌شوند.

عنوان یا تیتر

به طور متوسط مردم عنوان‌ها را 5 برابر بیشتر از متن آگهی تراکت مطالعه می‌کنند.

چه عنوان‌هایی خوب هستند؟

  • قول یک منفعت را به خواننده بدهد. (مثلا خلاصی از جوش‌های صورت)
  • حاوی خبر باشد: آگهی‌ها و تراکت های حاوی خبر 22 درصد بیشتر در ذهن خوانندگان می‌ماند. اگر خبر مهمی دارید آن را با صدای بلند در عنوان اعلام کنید.
  • از نام محصول خود در عنوان استفاده کنید.
  • به جای کلی گویی، اشارات مستقیم و جزئی کنید.
  • اگر عنوان را داخل نقل قول بگذارید، میزان یادآوری 28 درصد بیشتر می‌شود.
  • اگر محلی تبلیغ می‌کنید، می‌توانید نام شهر یا منطقه را در عنوان تراکت بیاورید.
  • از نوشتن عناوین زیرکانه و دوپهلو بپرهیزید.

تصاویر

  • تصاویری که نتیجه نهایی استفاده از محصول را نشان می‌دهند، برای خواننده جذابیت بیشتری دارند. مخصوصا تصاویر قبل و بعد از استفاده.
  • عکس واقعی از تصاویر غیرواقعی و نقاشی تاثیرگذارتر است. اما اگر به دلیل نحوه چاپ (مثلا چاپ سیاه و سفید با دستگاه ریسو) عکس واقعی خوب چاپ نمی‌شود، از تصاویر خطی محصول استفاده کنید.
  • درصورت امکان، تصویر باید مزیت ذکر شده در عنوان را نمایش دهد.

متن

این‌که متن تراکت شما را بخوانند به دو چیز بستگی دارد.

اول اینکه چند نفر به نوع کالا یا خدمت شما علاقه مند هستند. مثلا در مورد آگهی‌های موارد غذایی خانم‌ها متن آگهی را بیشتر از آقایان می‌خوانند.

و مورد دوم اینکه چند نفر به واسطه عنوان و تصاویر جذب شده‌اند و به مرحله متن تراکت رسیده‌اند. به طور میانگین خوانندگان متن 5 درصد هستند. این رقم ممکن است کم به‌نظر بیاید اما درصورت بازدهی برای شما سودآور خواهد بود.

نکاتی که به شما کمک می‌کند تا متن بهتری بنویسید:

  • جملات کوتاه بنویسید و از عبارات دشوار پرهیز کنید.
  • اشکالی ندارد که به زبان روزمره مردم بنویسید.
  • کلی گویی نکنید. با جزئیات و رک و پوست کنده بگویید محصول به چه درد شما میخورد. به هرحال شما باید مطالب مهم خود را در آگهی بیاورید، چه بخوانند و چه نخوانند. اما اگر بخوانند شانس متقاعد کردنشان بیشتر می‌شود. درضمن اگر انتظار دارید خواننده برای محصول شما مبلغ زیادی بپردازد، باید کامل و با جزئیات صحبت کنید.
  • از صفات عالی پرهیز کنید. ( مثلا ما در جهان بهترین هستیم)
  • از گواهی کارشناسان معتبر در آگهی استفاده کنید.
  • بهتر است که قیمت را ذکر کنید.

تخفیف

می‌توان با جرئت گفت اکثر خوانندگان تراکت بعد از عنوان دنبال تخفیفات شما می‌گردند. بنابراین اگر طرح تخفیفی دارید آن را در معرض دید قرار دهید.

شعار

شعار جمله یا عبارتی است که در آگهی در زیر نام شرکت ظاهر می‌شود. شعار باید پیام اصلی تراکت را در یک جمله جمع بندی کند.

در طراحی و چاپ تراکت در اصفهان، زمانی از شعار استفاده کنید که خاصیت منحصر به فرد محصول را بتوان در یک جمله جذاب جمع بندی کرد. در غیر اینصورت از شعار خودداری کنید.

اگر متن شما طولانی نیست می‌توانید از چاپ تراکت دورو صرف نظر کنید. چرا که هزینه چاپ تراکت دورو بین 30 تا 50 درصد از هزینه چاپ تراکت یک رو بیشتر است.

شما می‌توانید برای چاپ تراکت در اصفهان، این هزینه را صرف چاپ تعداد بیشتری تراکت کرده و ابعاد تبلیغات خود را وسیع‌تر کنید.

اگر یک آگهی موفقیت آمیز بوده باید تکرار شود. شما برای یک گروه ثابت تبلیغ نمی‌کنید بلکه همواره افراد جدیدی قدم به بازار می‌گدارند و صدای خود را باید به گوش آن‌ها هم برسانید.

اما آیا باید به چاپ تراکت در اصفهان تا ابد ادامه دهیم؟ خیر، تا آن‌جایی ادامه دهید که آگهی خاصیت خود را از دست نداده باشد و کار کند.

چون ما نباید از کسی انتظار داشته باشیم که سرمایه‌های خود را بر روی حس و درک شخصی ما شرط بندی کند.

نمونه کارهای طراحی و چاپ تراکت پرگرافیک

چاپ تراکت سیاه سفید
چاپ تراکت تیراژ پایین
چاپ تراکت فوری
طراحی تراکت a5
چاپ تراکت ارزان
طراحی تراکت رایگان
چاپ تراکت a6
چاپ تراکت تیراژ بالا
طراحی تراکت حرفه ای