لوگوی طراحی‌شده برای «آرایشگاه مردانه» با استفاده از تایپوگرافی فارسی خاص و منحصر‌به‌فرد اجرا شده است. در این طرح، نام برند به شکلی خلاقانه و هماهنگ با فضای مردانه و حرفه‌ای این شغل به تصویر کشیده شده و بدون نیاز به المان تصویری، هویت برند را به‌خوبی منتقل می‌کند. این سبک طراحی، ترکیبی از اصالت…

لوگوی طراحی‌شده برای «آرایشگاه مردانه» با استفاده از تایپوگرافی فارسی خاص و منحصر‌به‌فرد اجرا شده است. در این طرح، نام برند به شکلی خلاقانه و هماهنگ با فضای مردانه و حرفه‌ای این شغل به تصویر کشیده شده و بدون نیاز به المان تصویری، هویت برند را به‌خوبی منتقل می‌کند. این سبک طراحی، ترکیبی از اصالت و جذابیت بصری را برای یک سالن زیبایی آقایان به‌وجود آورده است.