لوگوی طراحی‌شده برای برند اکستنشن مژه «پرندیس صالحی» با تلفیقی هنرمندانه از حروف انگلیسی P و S و یک المان نمادین از مژه شکل گرفته است. این ترکیب ظریف و چشم‌نواز، به‌خوبی ماهیت زیبایی‌محور و تخصصی این حرفه را به تصویر می‌کشد و هویتی منحصر‌به‌فرد و به‌یادماندنی برای برند ایجاد می‌کند.

لوگوی طراحی‌شده برای برند اکستنشن مژه «پرندیس صالحی» با تلفیقی هنرمندانه از حروف انگلیسی P و S و یک المان نمادین از مژه شکل گرفته است. این ترکیب ظریف و چشم‌نواز، به‌خوبی ماهیت زیبایی‌محور و تخصصی این حرفه را به تصویر می‌کشد و هویتی منحصر‌به‌فرد و به‌یادماندنی برای برند ایجاد می‌کند.